Wednesday, December 8, 2010

thirty-tree


Sewaktu gambar ni diambil, harga minyak di WA adalah AUD1.41 dan ia berkadar mengikut kawasan dan berubah setiap hari. Semakin jauh tempat tu dari bandar, semakin mahal la harganya. Terendah aku penah tengok ialah AUD1.16 seliter. Bacaan terkini pulak dalam AUD1.26 seliter...masih murah. Tapi jangan la convert ke RM, nak kena luku kepala?! Perbandingan ni dibuat dengan andaian currency exchange kita dengan dorang zero. Baideway, negara dorang pun mengeluarkan minyak jugak, ingat Malaysia je ke produce minyak mentah dunia? Heh!

"Rakyat didahulukan" - betul la tu...keh keh keh

2 komeng:

h a n i e said... Best Blogger Tips

betullah tu..rakyat tak rugi..katanyaaaa..

gadisBunga said... Best Blogger Tips

sangatlah tak rugi. chait!


:D